GNIOT + NASIEROWSKI W TRASIE

  wyświetleń 95,100

NASIEROWSKI

11 miesięcy temu

🔎 Social media:
🔜 nnnasierowsky
🔜 sNasierowski
📥 slawnas@gmail.com
🔝 DONATE: tipanddonation.com/nasierowski
#nasierowski #adarspedycja #transport

Komentarze
kazik kazikowski
kazik kazikowski 10 miesięcy temu
Fajnie by było wiedzieć w jakim kraju jesteś bo się pogubiłem .
Spejson Spejsonowski
Spejson Spejsonowski 10 miesięcy temu
Jeszcze Ci jakaś parówa plandeki nie pociachała ❓ Szerokości i gumowych drzew‼️🖐️
Adrian Bukowski
Adrian Bukowski 10 miesięcy temu
Fajne vlogi ciekawe z życia kierowcy szkoda że tak mało ich jest szanuje za chęci do nagrywania sam wiem ile to trzeba pracy włożyć i i wysiłku przy montowaniu aby wszystko było super
NASIEROWSKI
NASIEROWSKI 10 miesięcy temu
:- ) fajnie ze sa osoby które doceniają 🙂🙃🙃🙃🙂
rafal bulenda
rafal bulenda 10 miesięcy temu
Witam szanownego pana mam pytanie czy mozesz mi udzielic takie informacji , jak wyglada teraz na granicach ?? Chcialbym jechac z rodzina z uk do polski i szukam takiej rzetelnej odpowiedzie.Jak to wyglada na granicy z osobowymi autami czy mozna przejechac czy dlugo sie stoi prosze napisz jak to wyglada. Dziekuje
Chest Buster
Chest Buster 10 miesięcy temu
Czesc. Moglbys nakreslic ile macie pasow i podkladek pod pasy na naczepe? Czy macie jakies lancuchy w razie w? Co do mandatu. Dlatego zawsze trzymam sie przepisow bo te 100€ mogloby byc przeznaczone na kino + kolacje z dziecmi, a tak to wspomogles wroga 🤣
Wojtek Jędrzejczyk
Wojtek Jędrzejczyk 10 miesięcy temu
Sławomir a za te kilometry co na rozładunek na pusto dojeżdżasz to ci spedycja połaci ??
Wojtek Jędrzejczyk
Wojtek Jędrzejczyk 10 miesięcy temu
@NASIEROWSKI A spoko dzięki powodzenia
NASIEROWSKI
NASIEROWSKI 10 miesięcy temu
Tak. Tyle samo jak na pełno.
Rafał Malinowski
Rafał Malinowski 10 miesięcy temu
bo w holandii jest chill.....szoferaku
Damian95PL
Damian95PL 10 miesięcy temu
Masz mikrofalówkę podłączona do przetwornicy czy przystosowana pod zapalniczkę? I jak wygląda zużycie prądu. 😁
W204 KKT
W204 KKT 10 miesięcy temu
Panie tera nove Iveco wez i szef jak ta lala mordeczki
W204 KKT
W204 KKT 10 miesięcy temu
@NASIEROWSKI spoko ale szerokości życzę
NASIEROWSKI
NASIEROWSKI 10 miesięcy temu
Nie dzieki.
Olaf Morawiak
Olaf Morawiak 10 miesięcy temu
Miał być tiuning scani to oszukałes jak zawsze
Kacper Falkowski
Kacper Falkowski 10 miesięcy temu
Znowu muzyczka 8 d.Pozdro Sławek
Thunder Bolt
Thunder Bolt 11 miesięcy temu
Ja tego ukrainca w minucie ok. 25:20 mijałem w szwajcarii 2 tyg temu :P
Gekon Krzesławski
Gekon Krzesławski 11 miesięcy temu
5:22 Jedziesz z otwartym schowkiem (patrz lusterko kierowcy)
NASIEROWSKI
NASIEROWSKI 11 miesięcy temu
Wiem🤨🔥
WGM710FM MVL
WGM710FM MVL 11 miesięcy temu
Ładowane tam było znajome miejsce pozdro
Dawid Mlodzikowski
Dawid Mlodzikowski 11 miesięcy temu
Bardzo lubię oglądać pana filmiki z trasy. Pozdrawiam ☺️
andrieyPL
andrieyPL 11 miesięcy temu
Kiedyś taki żywy. A teraz już jak dziadek 😀👌🏾
Mikel Brol
Mikel Brol 4 miesięcy temu
Zapompowany po korek w kredytach....wiem jak to jest bo sam tak mialem ..merol w pomp,chata w pomp ..radosc z tego przez pierwsze mi3siace a potem splacanie...naszczescie udalo mi soe z tego wymiksowac i teraz zero kredytow i wiecej radosci ...spokojniejszy sen itd...
Adam S
Adam S 11 miesięcy temu
Za dużo stresu testosteron poleciał w dol
David Szu
David Szu 11 miesięcy temu
Siemano. Mam pytanie gdzie ten most w 3:48 filmu, dookoła ocean bądź morze? Podpowie ktoś gdzie to jest?pozdrawiam
David Szu
David Szu 11 miesięcy temu
@Kris914 dziękuję kolego
David Szu
David Szu 11 miesięcy temu
@Cieślak dzięki kolego
Kris914
Kris914 11 miesięcy temu
Północ Holandii, autostrada a7. Fajna sprawa 👍
Cieślak
Cieślak 11 miesięcy temu
A7 w Holandii
Maciej Żak
Maciej Żak 11 miesięcy temu
I always virtually travelling with You. Regards. Zawsze "wirtualnie" podróżuję z Tobą. Pozdrawiam. Ale pamiętaj. W imię Ojca i Syna 🤚×3 👈☝️✌🤞🙏🤲
Lubie Blondynki
Lubie Blondynki 9 miesięcy temu
Dlaczego zdanie po angielsku? Jak w zdaniu jest "always" to travel a nie travelling
j4_ em
j4_ em 11 miesięcy temu
Czy ja wiem czy "GNIOT"...? Mi tam się przyjemnie oglądało. Łapka w górę i pozdrawiam👍
Kufel
Kufel 11 miesięcy temu
Tą bluzę to miałeś jeszcze jak na busach jeździłeś 😂
Mateusz Leżoń
Mateusz Leżoń 11 miesięcy temu
Jak zawsze dajesz czadu tak trzymaj 💪👍
NASIEROWSKI
NASIEROWSKI 11 miesięcy temu
Dzięki!😀👍🏻
Pablo Roga
Pablo Roga 11 miesięcy temu
Szanuj widzów a będą Cię szanować 👍. Fryz przed aktualizacją 🤣, ale ogólnie jak zwykle Tipo topo 💪. Szerokości i z fartem 🇵🇱👊
NASIEROWSKI
NASIEROWSKI 11 miesięcy temu
👍🏻🖐🏻💪🏻😀😀
Pawel Wawak
Pawel Wawak 11 miesięcy temu
Jak zawsze konkret pozdro Prezes 👌👌
Wyspiarz Wyspiarz
Wyspiarz Wyspiarz 11 miesięcy temu
Mocowanie za pomocä odciägow przepasujäcych od gory;-).
Martin Driver
Martin Driver 11 miesięcy temu
Nie wolno. Zaoszczędził byś 96,81E i paliwo przez wolniejszą jazdę. Powodzenia i spokoju.
świnka pigi
świnka pigi 11 miesięcy temu
Pozdrawiam cie slawek i tam szerokosci życzę.
Trele Morele
Trele Morele 11 miesięcy temu
3:40 Piękny widok!!!
Cieślak
Cieślak 11 miesięcy temu
@Damian 99 A7 w Holandii
Damian 99
Damian 99 11 miesięcy temu
Gdzie to jest?
Marcin Graban
Marcin Graban 11 miesięcy temu
Sławek nie zostawiaj tak otwartych tylnich drzwi od naczepy przy stali bo w niemczech policja zaczela sie czepiać ze jest wtedy za szeroka i mandaciki po 80 euro wiem bo rozbie przy stali w DE a kierowcy przyjeżdzaja wkurzeni i opowiadaja pozdro
Marcin Graban
Marcin Graban 11 miesięcy temu
@vielton o ja ci nie powiem co masz z tymi drzwiami robić ja tylko napisałem czego się dowiedziałem że jak wystaje stal za auto to drzwi nie mogą być otwarte na bokach bo mierzą i jest za szeroko
vielton o
vielton o 11 miesięcy temu
To co zdejmować drzwi?
Mar Cin
Mar Cin 11 miesięcy temu
Siemaneczko Sławek! :) Bardzo dziękuję za kolejny film! Brakowało mi tego. Jeśli mam być szczery, to i ja bym dziś chętnie powoził różne ładunki paleciakiem. A jeszcze bardziej widlakiem :) Jeżeli ci "normalni ludzie" to nie jest tylko Twoja opinia, to oby takich ludzi było jak najwięcej, wszędzie. Wszystkim żyło by się lepiej(tak przypuszczam). 3:30 - bajeczny widoczek :) Scania, droga po horyzont, końca nie widać, słonecznie, dookoła woda
FigloOo
FigloOo 11 miesięcy temu
Siemka tutaj jeszcze nie jesteś Łysy na filmie ; D bo na live już na rekruta byłeś ostatnio 😜 Pozdro Trzymaj się 😉 Aa no i spoko filmik 😀😉
Jakub Jankowski
Jakub Jankowski 11 miesięcy temu
Jaka nazwa piosenki na wstępie
j4_ em
j4_ em 11 miesięcy temu
Cartoon ft. Daniel Levi - "On & On", m. in. na NCSie znajdziesz. Pozdrawiam✌️
Adam Stefan
Adam Stefan 11 miesięcy temu
Nie chce mi się oglądać całego odcinka,przemalowaliscie DAFa? Nie podobają mi się zbytnio te auta,ale czarny wyglada fajnie.
FigloOo
FigloOo 11 miesięcy temu
To Daf jego znajomego co też pod Adarem jeździ.. Sławka Daf jest biały pozdro 😉
zaPUSZKOWANY
zaPUSZKOWANY 11 miesięcy temu
Tak się zastanawiałeś, czy wstawiać ten film czy nie. Ale szczerze?? Żaden gniot!!! Trzymaj się. Pozdro👊👍
Marcin B
Marcin B 11 miesięcy temu
Jaki masz model mikrofali? Mógłbyś wrzucić jej zdjęcie?
Marcin Borys
Marcin Borys 10 miesięcy temu
Ochujałeś
Rob Bob
Rob Bob 11 miesięcy temu
Siema Prezes, nowy odcinek na weekend. Cool!Pozdro
Trucking Transport Poland
Trucking Transport Poland 11 miesięcy temu
Francja - Free Mobile?
Marcin B
Marcin B 11 miesięcy temu
Free mobile daje chyba na FR 100gb a na reszte EU 25gb o ile się nie mylę. Slawek skąd masz 200gb?
Adam2000
Adam2000 11 miesięcy temu
3.57 ale widoczki lolz
tomeczek tomeczek
tomeczek tomeczek 11 miesięcy temu
Lapa siedzi💪
Kacper Games
Kacper Games 11 miesięcy temu
Gdzie scania
Arek 3rk
Arek 3rk 11 miesięcy temu
Ogladamy👍👍
belarised 99
belarised 99 11 miesięcy temu
Nie taki gniot. Pozdrowionka
Rebecca Steffens
Rebecca Steffens 11 miesięcy temu
cudowny dzień dobry droga😉
Rebecca Steffens
Rebecca Steffens 11 miesięcy temu
Pascal
Pascal 11 miesięcy temu
Sławek superancki odcineczek. Podałbyś mi model twoich okularów bo bardzo ładne☺️.
Pablo Partizanten
Pablo Partizanten 11 miesięcy temu
Marka to Giorgio z Armenii;)
ZIELONEK 68
ZIELONEK 68 11 miesięcy temu
Premiera za 103 minuty
git czad
git czad 11 miesięcy temu
Szybciej
Rafał
Rafał 11 miesięcy temu
Naj lepsze jest w tym że tego gniotu Nikt jeszcze nie ogląda A dzieci daja już lajka 🤣
yeti yeti
yeti yeti 11 miesięcy temu
A najlepsze jest to że dzieci wierzą że tak kolorowo jest w transporcie.
mati
mati 11 miesięcy temu
@David Szu dokładnie
Karolina Zaręba
Karolina Zaręba 11 miesięcy temu
Haha tak!
David Szu
David Szu 11 miesięcy temu
To tak jak z jedzeniem w dobrej, sprawdzonej restauracji.. Idziesz jeść i wiesz, że się nie rozczarujesz :) to tak samo jak z filmem u Sławka. Nie musisz oglądać ale wiesz ze zasługuje na like :)
Bartus
Bartus 11 miesięcy temu
Noi?
Never
Never 11 miesięcy temu
cczwarty
piecus_ kyy
piecus_ kyy 11 miesięcy temu
Ten baner to chyba wklejkony😅
Dawid Kruszyna
Dawid Kruszyna 11 miesięcy temu
Szybko będzie wrzucony
David Szu
David Szu 11 miesięcy temu
Nareszcie jakiś odcinek
Awaria Mercedesa... | Tkaczykowski
15:30
Tkaczykowski
wyświetleń 170K
NASIEROWSKI w TRASIE | WRACAM NA SCANIE
19:50
NASIEROWSKI
wyświetleń 50K
Rozładunek w Waszyngtonie Kwiecień 2020
29:36
Rafał Zazuniuk
wyświetleń 46K
OKRADLI MÓJ SAMOCHÓD | W TRASIE | NASIEROWSKI
23:35
PRZEGLĄDAM STARE POSTY YOUTUBERÓW
17:22
Major-„KLEPSYDRA" (Prod.Newlight$)
2:56
Major Specnaz
wyświetleń 565K
Gibbs - Cinema City
3:22
DOPEHOUSE RECORDS
wyświetleń 172K
Z miłości - 5NZ #56
58:06
Justyna Mazur
wyświetleń 64K